neděle 14. dubna 2013

Plenečky

Než se Hela narodila, koupila jsem si tři látkové plenky AIO na zkoušku. Plenky jsem vyzkoušela poprvé asi před měsícem a nebylo to špatné. Nejvíce mi vyhovovala kapsovka, ale tu jsem měla jen jednu. Po měsíci přemýšlení, zda budeme používat látkovky a jestli mám do šití kapsovek jít, jsem se rozhodla, že to zkusím. Nejprve jsem si prošla návody šití na internetu, stáhla si střih z Šijeme dětem, kde jsem nakoupila i materiál (puntíky a jahůdky jsou od Petit Lulu) a pustila se do šití.
Střih jsem upravila a zvětšila, plenky jsou jedné velikosti od 9kg, zapínají se na suchý zip. Vkládačky jsem šila recy ze starých ručníků, protože dobře sají.
Plenky jsem dnes celý den testovaly a fungují dobře.

Uvnitř plenek je bambusové froté nebo bambusový aksamit. Šilo se to dost špatně, aksamit s pulem pěkně klouzal.




 
PUL minky.

 
Uvnitř plenky.
 
 

Plenky nejsou perfektní, ale mě se líbí a fungují. Další budou určitě lepší:o))).

1 komentář: